Kvällskalajs?

Regnig dag i världsmetropolen Växjö. Men vad gör väl det när man har kurslitteratur att läsa och tvätt att tvätta. Tvätten är avklarad och kurslitteraturen tar jag konstant paus ifrån. Något sorts tecken på tristess?
Ikväll har planen varit att träna muskel men eftersom jag är bjuden till Martina på kalajs vid 7 funderar jag på regning promenad istället, då träningen inte slutar förren halv 8. Får se.
   Imorgon har föreläsning och en casediskussion i två timmar. Ska bli intressant! Vi har fått ett fall som vi ska tycka till om med hjälp av lagarna. Jag har löst det så som jag anser och TROR det ska vara. Så vi får se imorgon! Alltid lär man sig något nytt. Efter föreläsningen som slutar 18 blir det core träning och sedan planerat slapp.

Nu ska jag bestämma mig angående kvällen. Har tjugo min på mig att avboka min muskelplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0