Funderingar på kvällskvisten

Varför blir jag alltid genomtäppt i snoken på kvällen? Efter träningen gick jag hem til Wibban för köttfärsbiffar, potatis och sås (gott) och då slog täpptheten till. Skitskoj. Nu pratar jag dagliga kvällspratet med Anna på msn, igår fick vi tvinga varandra i säng.
 Idag har jag varit duktig. Suttit på bibblan från 9-17.30 och jag är nöjd. Jag och Wibban läste, löste case och läste ännu mer. Sedan flådde jag hem för att fem minuter senare flå iväg till träningen. Kollat lite bloggar och sådär, dagens skörd. Nu är jag skittrött och ska nog sova. Imorgon har jag seminarie vid 10-12 och sedan föreläsning 15-18 vilket är skitsegt så sent. Funderar på att avboka coren halv 7 och springa eller gå en runda i stället. Pallar inte träna inomhus hela tiden. Saknar fotbollen med, även om jag inte tränade utomhus i november haha.
Längtar till fredag då kommer Stoffe. Innan dess ska jag julstäda och ta fram julstjärnor och så, plus plugga lite. Sedan har vi en hel helg tillsammans utan att jag måste plugga. Det är gott! Har tänkt julhandla på lördag, julklappar alltså, ingen julmat, haha. Funderade på en sak idag: Jag har ju inte ätit godis på mer än en månad nu och det känns oerhört onödigt att göra det nu. MEN man kan ju faktiskt inte låta bli att äta skumtomtar på julen. Eller hur? Så, ska jag bryta min bra icke-godis-rutin runt julhelgen eller stick-to-the-good-idea?



Malmöhelgen


Kommentarer
Postat av: karin

tack så jättemycket! :)

det är myisgt att julstäda lite och julpynta. men jag pyntar helst inte så mycket. bara enkelt och inte alls pråligt.



vad fin du var i malmö!!

2008-11-27 @ 12:08:37
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0