Fredag!


Några dagar har gått, har inte orkar plugga. Men nu känns allt aningens bättre. Främst med hjälp av mamma, Anna & Stoffe. Idag har min grupp gjort klart grupparbetet för denna kurs, så skönt. Så på måndag kör jag slutspurt med hemtentan, härligt. Om en halvtimme ska jag bege mig till Maja för att fixa oss inför kvällens sittning, Baklängesmiddagen. Allt sker baklänges. Efterfest på Sivans först, sedan middag på Stallarna ( där efterrätten förtärs först och förrätten sist) sedan förfest och sist utgång på Stallarna. Sjukt skoj ska det bli! Extra plus idag är att Stoffe kommer snart :) Han ska mysa i min lägenhet medan jag är på sittning och helgen är vår. Ska bli supermysigt!
Nu ska jag måla naglarna och ta fram kvällens outfit. Svarta kjol från Rut m.fl, cremevitt linne med spetsprydd halsringninge från Cubus, svarta pums och kuvertväska från USA ..



Denna kjol ..



.. och detta linne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0