Effektiv lunch?

Hemma på paus/lunch/rast, kalla det vad du vill. Hade case-seminarie 10-12 och nu vi 15 börjar vi igen och håller på till 18. Jag hade planerat att läsa lite i Upphovsrätten fram till 3, men jag inte öppnat boken. Det får bli ett senare kapitel. Kanske ikväll. Just nu är det roligare att kolla runt på allt skvaller på FB och lyssna till Harald Treutigers lunchkryss. Konstigt tycker jag! Nu ska jag nog ta en apelsin och fylla på med lite energi inför en tretimmars-föreläsning.



Bild jag tog i söndags. Jag hade verkligen aldrig velat bo här. Tycker det känns så himla opersonligt och inte minst högt. Jag med svindel. Sedan kan det inte vara så skoj att dra nitlotten och få bo med en stöttepelare utanför fönstret. Nej tack, jag trivs bra som det är ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0