Det är mycket nu!

Jag känner sällan jättestress över något. Jag brukar ligga i fas med skolarbeten och så vidare. Men nu är allt kaos i mitt huvud och kropp. Har ständigt ont i magen över alla måste, val och tankar. Det är verkligen mycket att tänka på nu.

♥ Har en hemtenta som jag har satt som deadline på fredag
♥ Ett grupparbete som ska skrivas, vilket kommer innebära mycket tid i bibblan och inte så mycket tid till egna studier
♥ Det som främst tar upp mina tankar nu är; var fan ska jag åka på utlandstermin? Jag har så ont i magen av allt. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Tankarna var första att utnyttja den valfria terminen nästa höst till att ha praktik någon stans. Men nu börjar jag återigen tänka på utlandstermin. Jag ska ju faktiskt jobba sen hela livet och jag tror inte jag kommer att åka utomlands och studera någonsin mer. Men var ska jag åka? Det värsta är att man ska ha valt till den 15 november, alltså nästa vecka. Usch vad jobbigt. Vad ska jag göra?

Det finns på tok för mycket att göra nu, men allt för lite tid ..


Kommentarer
Postat av: Madde

Fullt upp!Skriv en lista om utlandsterminen, för och nackdelar med olika ställen och så! Ta dig tid att fundera igenom det! Det kommer lösa sig johanna. Med risk att låta som min mor: GLÖM INTE ANDAS!!!

2008-11-04 @ 10:09:15
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0