Bröllop!

♥ Nej jag ska inte gifta mig, inte än. Men den dagen så ska två av mina närmaste agera brudtärnor. Jag och Anna blev lite sentimentala idag när vi pratade om det, :)



Min lilla lillayster. Ja Lilian/Bjööön/Junibacken. Vi om några har väl gjort mycket.
Då räknar jag in när jag sydde dig i fingret med mormors symaskin och när vi dansade i ICA kassar med kusinerna
i Stockholm. Älskar dig sister! ♥



Min äldsta och bästa vän Anna. Vi har varit med om mycket och vi delar mycket!
 Jag kommer aldrig glömma alla våra Ölandsresor som innehöll allt från våra obligatoriska Pogg-shoppingturer
i Färjestadens shoppingcentrum till mörkegömme med självlysande kalsonger. Vår Florida veckan står högt i topp och
vi hade underbart roligt!  ♥

Snacka om att vara ute i god tid när det gäller bröllopet :) Men jag gillar att planera och det är väl klart att Josse & Anna kommer bilda ett bra team vid altargången, de vet ju båda innebörden av "Här inne röker vi ute" och hur man knölar ner en Josse i en resväska i golfbyn på Öland. Framför allt får vi inte glömma "han har ju inga kåååååååmpisar" som familjerna Andersson och Johansson tog mycket seriöst en Halloweenfest för ett antal år sedan ..




Kommentarer
Postat av: malin

Sugen på en ny bloggdesign? Isåfall tycker jag att du ska vara med och tävla om 2 gratis bloggdesigner hos mig :)

2008-11-28 @ 01:42:11
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0