Vinbrännboll!


Allkår 2008 är invigt. Vid halv 9 marscherade vi runt campus tillsammans med den söta lilla orkesten. Sedan klockan 10 drog vinbrännbollen igång nere på Amfium. Jag blev inkastad i Västkustens Nation och det var riktigt roligt. Slutade 3:a eller 4:a. Snacka om att jag har fått färg idag. Min näsa är så röd så röd och jag har värsta fula linjerna efter sport-bh och linne. Haha. Wibban slår dock det mesta. Hon ser ut som en pölse på armarna. Skrattade gott åt det. Imorgon blir det plugg hela långa dagen och på fredag feeest! 
  Nu ska jag äta lite food, kommer däcka tidigt ikväll av all sol och frisk luft. Kommer dock inte däcka av vin, för jag drack faktiskt ingenting , sparar mig till helgen :) Men drack var det andra som gjorde vill jag lova, haha.
Förresten så var Klüfts syrra i mitt lag, lite roligt sådär. Jättelika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0