Vad har vi gjort gud?

Vad har vi gjort gud för att förtjäna denna högsommarvärme? Och VAD har vi gjort för att behöva sitta inne från 12 till 17.15 och slutföra vårt arbete? Men nu är det klart :) Inlämnat och en skön helg väntar. Vid halv 8 ska vi alla tjejer på finrestaurang för att avsluta ett toppenår med varandra. Sommaravslutning helt enkelt!
  Helgen lovar uppåt 30 grader så jag vill lova att det blir mycket sol. Jag ska även slutföra min hemtenta imorgon eller söndag, men det är så ynka kvar så det beskymrar mig inte det minsta. Imorgon kväll är det även sista utgången i Växjö innan sommaren och pumptömning. Ska bli väldigt roligt!

Sedan följer två korta seminariedagar och sedan är det SOMMARLOV! Shit, har ett universitetsår gått så fort?
Nu ska jag slöa lite vid tv:n innan det är dags för mat och vin inne i stan med mina trevliga vänner :)

Ha en fin kväll!

    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0