Utmanad!

För 5 år sedan... skulle jag gå ut nian om bara några veckor. Oj, det var tider det!
För 3 år sedan... var jag säkert mitt uppe i något projekt i andra året på Informations&Service programmet. Såg fram emot mitt sista år med sommarlov på gymnasiet
För 1 år sedan... hade jag nog magont då jag var medveten om att mina dagar i Florida var räknade. Solade väl och tog skugga under en palm i soliga Florida!
För 3 månader sedan... pluggade jag till stundande hemtenta i Organisation och samhälle.
Igår... var jag i bibblan och pluggade fältarbete med min grupp, gick runt sjön med Wibban och hade massagekväll hos henne.
Imorgon... bibblan, handledning med Eva, lunch på Kristinas och stan :)
Om ett år... håller jag på med en kurs där vi ska skapa en egen hemsida. Antingen kommer jag att åka utomlands hösten därpå eller så förbereder jag mig för praktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0