Lovely!


Fredag, lovely. Om en timme ska jag knalla bort till Camilla, då blir det förfest och sedan fredagsfestival. Adam Tensta har ställt in men Petter kommer i stället, nice. Inatt låg jag vaken i evigheter och läste ut boken "En sorts kärlek" och det var det värsta jag varit med om. Flera kapitel innan slutet började jag lipa och grät hela slutet igenom. Det var inga stilla tårar som rann nerför kinderna utan en störtflod. Skojar inte! Jag låg och skakade och hulkade och kunde verkligen inte sluta. Sjukt bra bok som berörde mig mer än någon annan bok någonsin har gjort. Absolut läsvärd! Man pendlar mellan att känna ett fruktandsvärt hat mot Sten samtidigt som att man far illa när man läser om Carmens söndersarjade kropp. Otäck men väldigt bra bok! 

Ha en lovely helg!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0