Krylltott


Kom precis hem från frissan. Jag är kryllig som en .. ja en .. en långhårig hund som fastnat i en hårtork. Men för första gången i mitt krylliga liv är jag en nöjd kryllhårig människa som kommer ut från frisören. Jag glömmer aldrig den gången jag var sisådär 12 år och kom ut storgråtandes från frisören då jag som ut som ett afro. Men idag är jag nöjd! Klippte topparna, behöll V-formen, klippte upp lite mer i etapper och fixade till luggen. Flott!
  Nu ska jag plugga lite sen ta en promenad runt sjön!
Have fun.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror du är jättefin :)

2008-05-14 @ 22:19:36
Postat av: Anonym

Tack okänd Anna :) Har ett flertal alternativ om vilken Anna det kan vara! Who are you? ;)

2008-05-14 @ 22:59:38
URL: http://www.fiddellin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0