Jag har ont i magen!


Jag har ont i magen. Av skratt och av saknad. Pratar med Anna på msn och vi sitter på en varsin dator i en varsin stad och kollar på bilderna sedan veckan hon hälsade på mig i Florida. Fy fan vad roligt vi hade. Det känns som evigheter sedan. Bjuder på lite bilder ..

image301

image302

image303

image304

image305

image306

image307

image308

image309

image310

image312

image313

Alltså jag skrattar till jag får magknip åt vissa bilder. Bilden på oss i ice cream shoppen (den suddiga) har vi suttit och ASGARVAT åt nu och undrat hur fan ser Scyler ut på stolen mellan oss. Han är typ en halvmeter hög och har inga ben. Hur sitter han?
 Anna ringde mitt i en skrattattack och vi kollade igenom alla bilder genom telefonen. Vi bestämde att om vi inte kommer till Florida snarast så ska vi ta en charter tillsammans. Det kan ju inte bli mer än rätt, eller fel! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0