Hej


Väldigt dåligt uppdaterat, men jag vet inte. Har tappat stinget eller något. Men allt rullar på. Idag är det arbetsmarknadsdag hela dagen från 10-17. Informatörer från ICA, IKEA och Smålandsposten m.fl kommer och håller föreläsningar. Intressant! Ikväll blir det muskel och utgång. Imorgon måste jag plugga, börja läsa Miller och klura på hemtentan. Men det kommer gå fint, det känner jag. Ska inte lämnas in förren 4:e maj.
    Har varit riktigt trött senaste dagarna. Igår skulle jag har gått till Emelie för lite film på kvällen, men höll på att somna i soffan och var helt död i kroppen. Trist, men sant. Ska snart göra mig iordning för föreläsningar.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick hemtentan då? har inte hört nån panik ifrån dig=) Puss

2008-05-10 @ 13:32:50
URL: http://evelinnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0