Blandad kompott!


Sitter vid skrivbordet och det maler i mitt huvud att jag borde plugga, jag ska plugga, kom igen nu då, hitta motivationen igen, plugg, plugga PLUGGA FÖR FAN! Men det är inte så lätt när det några meter åt höger springer X antal mer eller mindre heta killar iförda gul och blå lagdräkter. Men imorgon är det nya tag och jag har faktiskt gjort klart 2 av 3 uppgifter så lite händer det här på Tuvanäsvägen!

image294
Så här ser det ut vid min pluggplats! Eller plugg och plugg, mer här-borde-jag-plugga-men-jag-filosoferar-mest-och-kollar-ut-genom-fönstret-på-alla-som-går-förbi-plats.

image295
Alla mina grymma post-it lappar med divese budskap. Allt ifrån "upp till ledare att klargöra grundvärderingarna", kanske punkta upp olika saker att trycka på som visar sambandet mellan kultur och ledarskap", en ledares uppg/ansvar/att förhindra/stötta subkulturer i en org". Ja ibland kan jag inte ens tyda själv vad jag skrivit. Tur att jag har den otrooooligt roliga boken Hur moderna organisationer fungerar bredvid mig som min bibel!

image296
Här hänger min nya dress. Matchar fint mitt favotyg från Hemtex i bakgrunden som fint pryder min sovrumsvägg!


image297
Syns det att jag älskar vitt?

image298
Min egensådda krasse som växer som ogräs. Tusan vad det har växt de senaste dagarna. Snart ska det ätas!

image299
Utsikt från köket. Den svarta bilen närmast tillhör en kille som dagligen kör säkerligen 50 rundor med bilen. Shit, han far upp och ner för trappan (som ni kan se i högerhörnet) och in och ut ur bilen. Dagligen. Oj, märks det att jag inte har mycket bättre för mig än att kolla folk som går förbi?


Kommentarer
Postat av: madde

kom krassen i brevlådan? ändrat soffan IGEN?

2008-05-26 @ 21:24:22
URL: http://www.mjukostens.blogg.se
Postat av: madde

nä du har det bra du som kan ha det på mer än ett sätt! hahah

2008-05-27 @ 08:06:25
URL: http://mjukostens.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej söta du. vad roligt att kolla in din blogg, var ju inte direkt igår=) Hoppas du mår bra!Puss

2008-05-28 @ 08:06:19
URL: http://evelinnaa.blogg.se
Postat av: frida

hihi tack :D

2008-05-28 @ 19:06:13
URL: http://racke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0