Anna, jag och den hete

Anna säger:gissa vad jag har youtubat innan

Anna säger:jag vet

Anna säger:S club 7

Johanna säger:har du lust att skriva färdigt min hemtenta?

Anna säger:ha ha

Anna säger:tack men nej tack.

Johanna säger:plz

Anna säger:nu tittar jag på hillary duff

Johanna säger:*fNiZz*

Anna säger:tack för erbjudandet men jag måste nog vara benägen att ge dig ett negativt svar.

Johanna säger:damn it! jag trodde jag hade halva inne

Anna säger:hela ute snarare

Johanna säger:loppet är kört! youtubar du inte our man i verkligheten? inte fylking utan den andre

Johanna säger:ska bara hämta lite fotfil och en kamel

Anna säger:men du! människa såg du honom i "berg flyttar in"

Johanna säger:ja, eller nää. eller alltså... missade the hole avsnitt. men såg snutten när han lurade den stackars arma människan att kapa av sig ruffset

Anna säger:ha ha, jag typ där tittad ejag med...

Anna säger:men jag såg lite innan när han spelade gura

Anna säger:hot!

Johanna säger:gjorde han "minen"?

Johanna säger:jag kollade på videon häromdagen och jag DOG!

Anna säger:jnej, men det var ett klipp från 7 milakliv

Anna säger:ja, jag ska youtuba den sen

Johanna säger:hete man! god lord
Anna säger: tänk att ha han i byrån

Ingen annan än vi lär förstå, men det är vår jargong!

image300

Florida saknar oss, bergis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0