Ack så skönt!


Ikväll vart det massage kväll hos Wibban. Hon hade superbra oljegrej som man höll över ett ljus. Snacka om att axlarna, nacken och ryggen gillade massage efter fullspäckade dagar vid datorn. Skönt! Innan det var jag och Wibban ute och traskade runt sjön. Så otroligt skönt! Snackade om ditt och datt och skrattade hejdlöst.
Nu blir det snart sängen. Imorgon grupparbete vid 9 hos W. Vid halv 3 ska jag klippa mig, Ä.N.T.L.I.G.E.N.
   På fredag kommer äääntligen Stoffe och på kvällen KomMedia kväll med grill och kubb. KomMedia är vår utbildningsförening för er som inte vet. Efter grillningen bär det av till Emelie där födelsedagsfest vankas. På lördag har min käre man tvingat med mig till Emmaboda och Strippen, bilracing. Jag som har noll intresse för bilar följer bara med som sällskap. På kvällen blir det massa mys att ta igen som vi missat sista två veckorna.
Just nu ler livet mot mig! Grupparbetet går kanon i vår jättefungerande grupp, Stoffe är på ingång & solen skiner. Vad mer kan man önska?
(Kanske att hemtentan skriver sig själv?)

God natt!


Idag saknar jag Linn! Min vapendragare i ur och skur


image280


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0