Update


Då har tjejerna precis åkt hem :) Haft en kanonbra helg. Jätteskoj att de kom, verkligen. Blev stan igår och sedan orkade vi inte laga mat så blev pizza på mitt vardagsrumsgolv. Sedan fixade vi till oss och festen var igång. Förfest hos mig, även med några av Maddes vänner. Trevliga människor! 
   Om en timme kommer nästa besök, Linn :) Kom på det i förgår hux flux så det ska bli kanonskoj. Hon stannar till imorgon.

Annars så är allt som vanligt men jag är kanontröööött. Lär väl inte bli tidigt i säng ikväll heller om vi ska hålla på och gnata om allt och ingenting, haha.
Nej nu får jag göra mig iordning, bussen går om en halvtimme till stan. Möta Linn och sedan hem hit.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0