Sunny day


Lördagmorgon och solsken. Vad härligt! Har precis ätit frukost i soffan och ska snart ta tag i typ tre dagars disk. Suck. Får skylla mig själv. Sedan ska jag städa mitt place. Skönt att bli av med en och annan dammtuss under sängen. Haha, låter ju som om jag är värsta snusket som inte städar och diskar. Så är INTE fallet. Ibland är det bara tillåtet att låta disken stå en (eller två) dagar. Efter städning ska jag läsa lite i Ekonomisk styrning och hoppas på att något fastnar. Det som skrämmer mig lite inför denna tentan, 28:e, är ju att allt ska faktiskt sitta. Hittills har vi bara haft hemtentor och på så sätt fått använda all kurslitteratur för att skriva tentan. Men nu är det tillbaka på gymnasie"nivå" där allt ska traggas in och sitta. Hjälp det var ju ett tag sedan för sjutton. Plus att det var fyra (!) år sedan jag pluggade matte sist. Jisses, börjar man bli gammal?

Måste kolla eventuella rynkor ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0