Step it is


Jag släpade mig faktiskt iväg till ett Step pass vid 5 och efteråt kändes det mycket skönt. Jag har slappat lite och ätit middag, stekt korv och potatissallad. Sommarmat! Nu har jag duschat och varit på pressbyrån och handlat lite godis till kvällens film, Wallander naturligtvis.
   Lite tomt utan Stoffe-man ikväll, man vänjer sig snabbt :)
Imorgon ska jag och Maja sätta igång vid 9 med vår analys av nyckeltal och grejs. Sedan ska vi även plugga lite togheter inför tentan. Veckan fram till hemfärd på torsdag kommer ungefär ser likadan ut. Plugg, plugg, träning, plugg. Ja, thats it.

Nu ska jag båsa ner mig i soffan med filt, lättdryck och godis. Ha en trevlig söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0