Sovmorgon idag med

Sovmorgon även idag :) Kanonskönt. Har just smällt i mig frukost och ska snart ta tag i mig själv, i form av påklädning. Tjejerna var på Statoil i Karlskrona vid tjugo över och skulle då köra. Så om cirka en timme är de här.
Sedan blir det stan, med lunch där och lite sånt mys. Ska försöka hitta en fin scarves som jag kan ha till min ena svarta klänning och lila strumpisar. 
  
Ikväll blir det fest här hos mig med tjejerna. Vi ska prova på Stenladan, har aldrig varit där men det ska vara helt okej sägs det. Krypavstånd i alla fall, haha, jag ser nämligen Stenladan härifrån mitt köksfönster. Snacka lyx. Sådant flyt har jag aldrig haft i hela mitt liv som öbo. Haha.

Nu ska jag klä på mig och fixa fejjan och hårburret. Klippning blir det nog nästa vecka.
Ha en kanondag, det ska vi ha.
Hejhej!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej bruttan.Hur hade ni det igår? Berätta alla smaskiga detaljer=) Det blev melodifestivalen och rödvin hos johanna, vid tio tiden var man duktigt rund under fötterna men lilla Evelina fick vandra hemåt,sitter nu på jobbet=/Puss

2008-03-02 @ 09:18:58
URL: http://evelinnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0