Sista tentarycket


Ett dygn kvar av tentaångest och imorgon klockan 12 kan jag börja andas igen. Nu har jag kommit in i fasen när jag inte vet vad jag kan och inte kan längre. Allt flyter samman och alla jävla begrepp jävlas med mig. Dumma!
  Senaste timmarna har jag suttit med Sanna och JLindh och nött in det sista och snackar lite skit med, det behövs. Nu käkar jag Mariekex och funderar på om jag ska ta ett sista ryck. Men det känns som det jag inte kan nu, kommer jag inte lära mig på några timmar. Så det jag ska göra nu är att gå igenom mina anteckningar igen, sedan får det vara. Träning vid halv 7, skönt att vila skallen som jobbat på högtryck sista dagarna.

Så Gud, ge mig ett G så jag kan move on sen.

Wish me good luck tomorrow at 8!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0