Schlager schlager schlager


Schlagerrysaren var väl ganska väntad? Trodde dock att Sanna skulle gå om på slutet och knipa första platsen. Shit vilken kallabalik det hade blivit då, ganska roligt. Vi käkade chips, satte Fruktsoda i vrångstrupen när Sjögren sjöng och gjorde koreografi med bröderna i rött. Härlig schlagerkväll med andra ord.
  Stoffe kollar på Matrix nu och jag bloggar, laddar hem klämkäka shclagerdängor och är i min vanliga kvälls-jag-vill-piffa-hemmet-stämning. Imorgon ska vi försöka borra upp min jättefina vita tavellist som jag hittade på Indiska idag. Finally! Som jag har letat efter en vit sådan, och helt plötsligt fanns den bara där.

Nej nu ska jag puffa lite kuddar i sängen och kleta av mig spaklet. Imorgon tar vi nya tag. I mitt fall med ekonomiplugget. Hold your tumbs. På torsdag ska jag hem till ön igen. Förra påskafton var jag på Bahamas. Jesus och Maria, var det SÅ länge sedan? Ja jag har sagt det innan och jag säger det igen! VAR DET ETT ÅR SEDAN JAG VAR IVÄG? Just cant belive it ..

Nej slut på mitt kvällssnack.
Rock'n roll, solparasoll / Citat: Kenneth "Ödlan" Johansson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0