På plats


Min man är på plats : ) Han kom innanför dörren för exakt 10 minuter sedan och står nu i duschen och duschar av sig jobbdamm. Snart läggdax och sovmorgon. Imorgon blir det intervju på Intersport klockan 11. Sedan mathandling och lite plugg. Sedan tar jag helg. Min hjärna har jobbat på högvarv denna vecka. Imorgon kommer även papi som har jobb i stan. Han ska borra upp min spegel och eventuellt ha med sig en hylla. Bra att ha en pappa som jobbar här titt som tätt när jag själv inte äger en borr. Annars så lockar IKEA lite. Tycker det är dags att piffa sovrummet nu. Det har stått i skymundan sedan jag flyttade in. Det var liksom inte prio 1. Så två vita lackhyllor ska inhandlas, tavelramar, småplock och lite förvaringslådor. Vill även ha två nya hissgardiner till STORA rummet, liknande den jag har i sovrummet. Mer enhetligt då. Jag och min inredningsmani.

Nej nu tar herrn slut på allt vatten. Får knacka på. Annars blir resterande grannar utan varmvatten en vecka framåt. Ha en schyst kväll. Nu ska jag käka kanelbulle från mitt och Majas bak idag. Vi blev pluggtrötta och satte en deg i stället. Bra balans på studentlivet.

Sov gott&ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0