Min helg!


Då var jag själv igen :) Efter 3 intensiva dagar. Har verkligen haft en superduper helg. Kanonskoj att brudarna kom upp hemifrån och att sedan Linn kom igår eftermiddags var ju ett plus i kanten. Vi hade en supermysig kväll. Kollade tv, åt onyttit och pratade MASSOR med minnen. Så otroligt roligt. Vet inte när jag skrattade så mycket senast. Vi behandlade allt ifrån Mickey, Orlando till Frankyboy och mallen. Det är stunder som dessa när jag umgås med Linn, som jag verkligen inser hur underbart vi hade det i Florida. Vi sa även X antal gånger igår att vi SKA tillbaka inom en snart framtid. Kosta vad det kostar vill. Vi ska tillbaka till solen, värmen, stränderna, shoppingen och våra familjer. Thats it!
    Nu har jag som sagt kommit hem från stan. Vi åkte in runt halv 2 för Linn var på jakt efter skor. Om det blev några? Nej, allt annat än skor. Jag köpte en basic tröja på Gina som är ett måste. Sedan en fin blus nu till våren som var billig. Även tre böcker på bokrean. Riktigt bra kap. Mari Ljungstedt's 3 följande böcker som kommer efter Den du inte ser. Har ni inte läst, så LÄS! Kanonbra. Fick de tre böckerna för ynka 187 kronor. Helt sjukt billigt ju.

Nu ska jag packa upp mina fynd. Sedan slänga ihop någon sorts mat. Blir nog potatissallad från igår, plus stekt korv. Grymt gott. IJag och Linn lunchade på Subway idag för att få in rätta Florida-feelingen. Vi fantiserade om att vi satt på Wellington mallen och åt Subway och shoppade ihjäl oss.
   Ikväll blir det slappt i soffan. Lite skönt att vara själv faktiskt, hehe. Trots att det har varit kanon med besök. Nästa helg blir det fest igen. Camilla fyllde 20 i fredags så det ska firas på lördag. Roligt!
   Imorgon börjar föreläsningsveckan igen. Tisdag-fredag är det föreläsningar men ska inte klaga då de bara är på 2 timmar var. Så det är lugnt. Denna veckan ska jag verkligen gå in för att få in ekonomin i skallen. Det är mitt mål! Jag ska fixa denna delkursen, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: carro

Hej! :)
Var en jättetrevlig förfest, tack för att vi fick komma! :) Du får följa med Madde på nån fest med oss nån gång :)
Joo stenladan var helt okej, men borde gett det lite större chans kanske, vi fick för oss att gå hem när vi skulle på toa, haha! Var ni kvar hela tiden?
kramkram

2008-03-03 @ 20:13:36
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: carro

Jaa, det var ju så trångt o varmt på dansgolvet som du skrev.. så när vi skulle på toa så kom vi på att vi skulle gå hem istället.. haha
Jaa, men absolut, en förfest med massa roliga lekar.. :)
Vad pluggar du förresten? (tror inte jag frågade det?) kramkram

2008-03-03 @ 22:07:28
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Karin

tack:) ha en fin dag!

2008-03-04 @ 08:21:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0