Lätt nervsammanbrott


Är jag dum i huvudet? Hur in i självaste fan trodde jag att jag skulle kunna klä in en hylla i omslagspapper? My lord. Johanna, du är INTE så snittsig som Äntligen Hemma och Roomservice människorna. Suck, pust, stön. Det började bra , men slutade om vi säger såhär: mindre bra.
  Jag var typ täckt i lim. papperssmulor och ett tålamod som vid det här lagret var nere i underjorden någon stans. Ska tilläggas att jag har noll tålamod och detta gjorde ju inte saken bättre. Ja jag säger då det!
Imorgon får jag kolla upp om jag kan köpa en lack-målarfärg någon stans och måla hylljävlen vit i stället.

Hur kunde jag vara så dum?
(Vågar inte ens visa en bild på shabraket .. )

Kommentarer
Postat av: frida

idén är ju cool! men du kanske ska köpa någon spetsgardin och sen spraya, det kan bli snyggt!

2008-03-15 @ 22:04:06
URL: http://racke.blogg.se
Postat av: carro

de va ju tur att inte christer vann då.. hehe
Men Charlotte var ju helt okej! :)

2008-03-15 @ 22:53:13
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0