Lätt ångest


Kväll redan. Dagen har gått fort. Har börjat få plugg/tenta ångest igen. På grund av arbetet vi gjort idag har jag inte hunnit plugga så mycket. Sedan är det det där med disciplin. Måste skärpa mig lite! Ska jag fixa ett G så måste jag koncentrera mig mer. Och jag SKA få ett G. Så är det bara!
  Imorgon ska jag till Maja vid 9, göra klart arbetet och sedan plugga. Hela onsdagen ska jag plugga. Ska dra ut alla jävla dator och tv sladdar så inget ska distrahera mig. Ganska så rejält tacksam att vi bara har denna enda salstentan på hela våren. Sista kursen som håller på 10 veckor, avslutas med en hemtenta. Sedan är det summer!
   Nu ska jag lägga mig och läsa en bok. Inte Ekonomisk styrning dock. Det bojkottar jag nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0