Jag vill sätta mig och gråta


Jag vill sätta mig och gråta.
Denna kursen är helveteskursen nr 1. Jag har aldrig haft speciellt lätt för matte och siffror. Men har alltid klarat mig igenom det, trots att jag inte besitter ett mattehuvud. Men nu, fy fan säger jag. Finns inget annat att säga. Jag sitter och stirrar på kalkyl och budget övningarna på datorn och bara gapar. HUR.SKA.JAG.LÄRA.MIG.DETTA?
 Det finns inte i min hjärna. När siffror kommer in i bilder så börjar det spöka i min skalle och allt blir rörigt. Tacka vet jag svenska, engelska och sånt som är logiskt. Men fan heller att matte är logiskt. Pyttsan. Inte för mig i alla fall ..
 
Så nu ber jag er. Någon vänlig själ som kan det där med ekonomi, budgetering och kalkylering?
Vadå desperat ..

Hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0