Hemma!


Hemma på ön :) Skönt att få frisk havsluft i lungorna efter en månad i en instängd skog, haha.
Igår anlände jag halv 2 och Stoffe hämtade mig på stationen, tog en sväng inom Systemet för att köpa en vinare till ikväll. Blir stan med Eve och gänget. Sedan hem och satte mig faktiskt och pluggade lite efter att ha varit inne och sagt hej till mormor och morfar. Duktigt! Plus att jag läste kompendiet på tåget, inte illa. Ska plugga lite idag med, lika bra att köra lite varje dag. Om en vecka prick så sitter jag på tenta. Hjälp!

Igår kväll hade vi familjekväll, åt wook och samtalade om litet som smått. Nu regnar det, men tack gode gud att den väntade snöstormen inte har kommit. Hoppas verkligen inte den kommer ikväll/natt heller då jag ska på stan i höga pumps.

Nej nu får jag göra något åt dagen. Kanske äta upp påskgodiset som mamma ska fylla våra ägg med. Haha, jag VET att jag är 21, om en vecka, och fortfarande barnsligt förtjust att leta påskägg i trädgården. Hemskt att erkänna, men så är det!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hallo vännen min. tack för senast.Blev väl sådär roligt ute, men kul att se dig=) Kanske kan ta oss en fika på Måndag? Puss

2008-03-23 @ 02:35:10
URL: http://evelinnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0