God natt från Tuvanäsvägen


Dålig uppdatering idag, men så kan det vara när man har ett liv :)
Pluggat från 9-4 med Maja, blev klara med arbetet och redovisningen till fredag, apskönt. Imorgon är vi också skollediga, vilket innebär plugg hela dagen för mig. Jag ska vara fullproppad med info när jag åker hem till ön på torsdag. Nu blir det läggdax. Min bok läste jag ut igår kväll/natt så den kan jag inte läsa. En ny orkar jag inte sätta mig in i så här sent. Så det får bli att rulla tummarna lite och spela mobilspel innan jag somnar. Jag måste antingen läsa, skicka ett sms eller spela ett spel innan jag somnar. Wierd!

God natt!


image246

Detta är nog roligaste bilden ever. Zandras 20 års partaj i höstas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0