Glad påsk låångt i förväg


Det var ju tusan vad lätt det är att fastna här. Attans.
Nu ska jag packa klart min väska för hemfärg, ta en dusch, kolla liiite på tv och sedan bädda ner mig med en god bok. Varför säger man god bok?
 Imorgon är det redovisning av fältstudien vid 8. Buss till stan vid 11.08 och tåg vid 11.44 och HEM! Ladda batterierna och njuta. Trots plugg. Men en kombo ska väl funka.

Nu har jag som sagt försökt att packa. Men inte så lätt när jag alltid alltid alltid överpackar. Men denna kanske jag kan behöva .. och denna. Nej men deeeeeeeenna måååste jag ju ha. Åh vad fint .. Typ så låter det alltid när jag ska hem, eller resa över huvudtaget. Det hela slutar med att jag använder cirka 50 % av allt jag knölat ner. Antar att jag inte är ensam om problemet?

Imorgon ska jag i alla fall ha Nudie jeans på mig, tillsammans med min nya vita oversize skjorta, röd sjal och kolabruna stövlar. Nu ska jag duscha. Dont have time for this. 
   Bloggar hemifrån men annars ha en lovely påsk!

Förresten blir det födelsedagsrajtantajtan här hos mig den 12:e. Måste ju fira min 21:a födelsedag. Eve kommer upp, hoppas de andra tjejerna med kan. Plus mina Växjö chicks. Galet skoj ska det bli!

NU är det hej dåå



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hörde med johanna också,hon trodde att hon kunde om hon inte skulle jobba den helgen då hon började sin praktik den veckan. Men längtar mkt=) Vi ses nu när du är hemma! Släng puss!

2008-03-20 @ 10:23:14
URL: http://evelinnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0