Tisdag och ICA-ledig

Hej alla glada och mindre glada. Tisdag idag. Igår körde jobbet igång med buller och brak. Charken väntade liksom 9½ timme jobb. Jag är inte van vid "kroppsarbete" och var formligen död igår kväll. Därför skönt med en ledig dag idag. Imorgon är det 7.30-17.15 och ledig torsdag. Då väntar lövmarknaden och kusinerna från Stockholm kommer, vilka jag inte träffat på några år. Midsommarafton jobbar och sedan ska jag hem och ha traditionsenlig midsommarfest med familj, några släktingar och familjevänner :) Midsommardag jobb även då. Men det är kosing, bra kosing.
    EM-festen på Havsvallen var trevlig. Lekar, dricka och god mat. Matchen var ju lite snörplig dock men det glömdes snart bort med fler lekar.
Nu väntar solen en stund till, sen ska jag baka kladdkaka. Mums!
Ha en trevlig midsommarhelg om jag inte skriver innan dess!

Kommentarer
Postat av: Anja!

Haha Johanna, jobbar du också i charken på ICA?

2008-06-18 @ 00:16:18
Postat av: JENNCO

Hejdär.



Nå, kommer damen till hufvudstaden på fredag?



Kram Jennica

2008-06-23 @ 08:19:06
Postat av: Anonym

Utgång på lördag,sugen?Puss

2008-06-25 @ 19:37:44
URL: http://evelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0