Sommarlov


Är sedan i lördags åter Sturköbo. I alla fall för denna sommaren, åker väl tillbaka till Växjö runt 26 augusti, så jag har ungefär 3 härliga månader hemma. I lördags åkte jag och mamma till stan (Växjö) och shoppade. På eftermiddagen mötte vi pappa och morbror Kylling på stationen. De kom med tåget hemifrån iförda landslagströjor, hattar, svenska flaggor och tuffa halsdukar. De är ju på väg till EM :) Jag avis? Inte alls, eller jooo. Nu är de i alla fall framme i Österrike och kommer hem igen på torsdag. Sedan åkte jag och mamma hem. Direkt packade jag väskan och sedan åkte jag tillsammans med Martin och Carro ut på sjön där alla väntade. Plus min lilla Stoffe :) Grillade och hade det mysigt innan vi var hemma runt halv 12. Gårdagen tillbringades även den på sjön ett antal timmar innan det blev fotboll på tv för mig Stoffe och syster. Jag och syster har även bestämt att det bli tatueringsdags i slutet på sommaren. Vi ska ha likadana tatueringar på nästan samma ställe :) Motiv är lite småhemligt men kan ju tilläggas att det är jag som ritat den, även att den är väldigt enkel och stilren.
   Nu ska jag ut och lägga mig i solen. Imorgon blir det fika i stan med Eve och Carro och på kvällen fotboll hemma hos Carro tror jag. Torsdag student för Simon och på fredag student för kusin Emil. Nästa måndag börjar sommarjobbet och till dess ska jag njuta. Men jag räknade ut att jag har hela 3 veckor "semester" efter att jobbet är slut 8:e augusti till dess att jag börjar skolan. Lyx!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes imorgon blir det stekning på saltö=) Det blir nice.Ses då.Puss

2008-06-10 @ 02:11:37
URL: http://evelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0