Hej!

Usel på att uppdatera, jag vet. Men varken tid eller lust har funnits. Har det inte varit jobb så har jag försökt ta vara på min lediga tid, som denna vecka har varit lika med noll. Jobb måndag-fredag, nu ledig helg. Underbart skönt! Ikväll hoppas jag på utgång, eller det blir det rättaresagt. Imorgon ännu en ledig dag, men nästa vecka ser inte rolig ut. Jobb mån, tis, ons. Ledig torsdag, Jobb fredag, lördag söndag. Bajs! Men om två veckor är jag ledig mån plus helhelg :)
Mamma och pappa har wekeend i min lägenhet i Växjö, haha. Bra, för då kan de hämta hem min cykel, all post och min vitkig-pärm. 
  Annars går jobbet bra. Jag trivs i chark och kassa, även om det inte är något jag för mitt liv hade velat jobba med hela livet. Fy. Men en sommar gå an :) Dock långa dagar, aldrig mindre än 8 timmar. Eller jo, helgerna 11-17 och ledig varannan. Nu ska jag sluta tjata jobb och göra någon nytta. Förresten, vad är soljävlen när jag väl är ledig?

Förresten så åker ja och Stoffe till Cypern 18 augusti, äntligen bokad resa :) Ska bli underbart!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fest hemma hos dig låter absolut inte fel =)

2008-07-01 @ 22:21:04
URL: http://evertsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0