Är jag frisk?

Skickade precis iväg ett mail till mamma. Mailet innehöll texten: Vem har sagt att det ska vara lätt att packa för 3 månader på annan ort? Och nej, det är inte lätt. I nuläget har jag börjat skratta åt mig själv. När jag gång på gång hittar ett nytt klädesplagg att lägga på den redan överfulla högen på sängen. Och jag skäms nästan när jag säger att jag har lyckats packa en plastsäck/kasse från IKEA full med skor! Är det illa det här?

image331
Den ännu ofärdiga klädhögen

image332
Än så länge 5 jackor i jackhögen

image333
Och 13 par skor. Är jag frisk?

image334
Bonus! Min stackars Molly eller Louis som gick en hemsk död till mötes i förgår. Hittade stackarn flytandes på sidan med de gigantiska ögonen jätteöppna! Han gick fiskhimlen till mötes genom att bli nedspolad i toan. En begravning i enklaste laget!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Hallo
Jag åker till Österike i övermorgon, tar med mig två par shorts och tre T-shirts och ett par sandaler(trodde att EM gick på Malta! Detta fattar alla över 40). Låna min garderob vet jag??

puss

Pappi

2008-06-05 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0