Världen är skitliten!

Sitter just nu och ringer runt till Informatörsprogammets nya ettor och välkomnar dem. Ringde precis en tjej som bor på Gotland och presenterade mig och så där. Sedan säger hon att hon fått en lägenhet och det visar sig vara samma väg som jag bor på. Då säger hon: men är det du som skriver blogg, fiddellin? Guud, alltså. Hur liten är världen egentligen? Hon har alltså läst min blogg sedan jag började plugga och vet i princip "allt" om mig och studentlivet. Så vi skrattade gott en stund och sedan välkomnade jag henne till nollningen 08 :)
  Så hej Louise, eftersom du kommer läsa detta, haha. Vi ses 28 augusti :)

Det var det jag skulle säga. Asdålig bloggning jag vet. Men mitt underbara (haha) ICA jobb tar upp största delen av min tid. Back to work!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha hej, igen! :P Yes, ses då :)

2008-07-17 @ 17:51:05
URL: http://www.louisee.se
Postat av: Anonym

Haha, världen är som sagt SKITLITEN!

Hoppas du har det bra..

2008-07-26 @ 10:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0