Pust&stön

Vilka intensiva dagar. Jobb, jobb, jobb. Men skoj är det, faktiskt :) Med roliga arbetskamrater går tiden snabbt och man får sig ett antal skratt om dagen. Blir tomt nästnästa vecka när Ann-Louise går på semester. Vilket människa, goare får man leta efter. Att skvallra och skratta är vår specialite om dagarna. Blir jobb hela helgen lång. Men ledig måndag och nästa helg. Får Stoffe ledigt så tar vi en dagsutflykt till Öland och Kalmar på måndag, mysigt.
   Det vankas mat om sisådär 45 minuter när systeryster kommer hem från jobbet. För er som inte vet så är vi ju kollegor :) Roligt. När vi inte har något att göra är vi olydiga och gör hyss. Men bara när ingen märker, haha.

Lägger in lite bilder som jag fotade på midsommar! Men de bilder jag själv är med på kan ni ju lista ut att jag inte fotade :)

Midsommarfest hos oss











Extra nöjd är jag med sista bilden på lillasyster och Henke. Fin tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Morbo

2008-07-06 @ 16:07:24
Postat av: Mickis

Hej! Hittade ingen mailadress till dig så jag skriver här :)

Hittade din blogg när jag googlade lite om växjö, tror jag ska börja plugga där i höst så det var kul att läsa här om stundetlivet haha :)

Men iaf, håller på och kolla lägenheter för fullt och so far verkar väl stallvägen och tuvanäsvägen bäst.. tror jag.

Du som är mer insatt och vet hur mkt ser ut, var tycker du det är bäst att bo?

Jättetacksam för svar!

Kram / Mikaela

2008-07-10 @ 10:50:22
Postat av: Anonym

Hej Mickis!

Svarar dig med här, men du kan få min mailadress :)

[email protected]

Ja jag pluggar i Växjö. Jag fick inte ngn egen lägenhet direkt eftersom det är vääääldigt många som vill ha. Så jag flyttade in i augusti i en andrahandslägenhet på Stallvägen 50. Etta på 28. Tjejerns möbler var kvar, men inga grejer. Så det var skönt att ha sitt egna! Men i november had jag tillräckligt med köpoäng för en egen lägenhet, så nu bor jag på Tuvanäsvägen i en tvåa, 37 kvadrat. Trivs kanon! Det första du måste göra är att sätta dig i bostadskö, annars får du aldrig en lgh! www.boplatsvaxjo.se (tror det är rätt, googla annars)



Maila gärna och fråga mer! Johanna

2008-07-11 @ 19:59:11
URL: http://fiddellin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Mickis!

Svarar dig med här, men du kan få min mailadress :)

[email protected]

Ja jag pluggar i Växjö. Jag fick inte ngn egen lägenhet direkt eftersom det är vääääldigt många som vill ha. Så jag flyttade in i augusti i en andrahandslägenhet på Stallvägen 50. Etta på 28. Tjejerns möbler var kvar, men inga grejer. Så det var skönt att ha sitt egna! Men i november had jag tillräckligt med köpoäng för en egen lägenhet, så nu bor jag på Tuvanäsvägen i en tvåa, 37 kvadrat. Trivs kanon! Det första du måste göra är att sätta dig i bostadskö, annars får du aldrig en lgh! www.boplatsvaxjo.se (tror det är rätt, googla annars)



Maila gärna och fråga mer! Johanna

2008-07-11 @ 19:59:54
Postat av: Anonym

Hur går det med uppdateringen fröken Andersson?

2008-07-13 @ 13:47:31
URL: http://evelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0