Trött och seg dag

Tog sovmorgon till lite efter 10 och sedan långfrulle i sängen med tv och lite surfande.
Sedan blev det plugg som jag har ägnat hela dagen åt till och från. MEN jag har ingen motivation. Vet inte vad det är. Jag känner mig bara allmänt deppig, ensam och tråkig. Kan säker bero på att jag inte är på topp rent hälsomässigt nu, halsen vägrar ge med sig. Men jag känner mig så deppig. Why?

Ikväll ska vi i alla fall träffas alla tjejer. Hann aldrig göra det igår. Så ikväll. Prata igenom lovet och checka en film. Mys. Behöver komma ut från lägenheten.
  Längtar till lördag. Då kommer Stoffe efter att han hämtat sin nya Saab i Malmö. Längtar. Är jag pigg så blir det en tur till stan för att hitta ett par varma skor till mig. Fryser mig ju fördärvad annars. Skit!
Tjejerna ska även festa på lördag men mår jag såhär blir det inte tal om det. No way! Tänkte inte riskera att bli ännu mer tragiskt sjuk.

Nää nu ska jag titta något Vänner avsnitt sedan göra Ungspannkaka. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0