The place


Då var den min, lägenheten :) Kääääänns så bra. Verkligen. Fick nycklarna idag vid besiktningen, fick även reda på att hela lägenheten ska målas om. Var lite skav och hål där och var, men detta kommer inte att ske förren typ 4 veckor. Men det får funka tills dess. Schyst att dom överhuvudtaget målar om ju.
   Så jag och Maja har kört två stora lass med grejer. Kanon!
Skulle ju ha tränat idag, men faktiskt så vilar jag minst en dag till. Känner mig snorig igen, jag är så jädra trött på detta. Nu ska jag in i duschen sedan äta och sedan läsa kurslitteratur. OCH MIN GRANNE ÄR DUM IGEN! Fattar inte människan att hon inte kan spela ashög musik i en hyresrätt, fan! Seriöst så låter det ashögt och jag orkar verkligen inte vara en liten surpuppa och springa upp till henne titt som tätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0