Suckar

Ytterligare en dag i klagans och smärtans tecken. Morgonen började bra med att jag mådde förvånadsvis bra, men nu är jag inne i ett vakuum igen och huvudet är bortblåst som vanligt. Ska till doktorn om cirka en timme sen HOPPAS jag att medicinen värkar snabbaste snabbt.
 Städning hade behövts men det går bara inte. Kan ju inte böja mig framåt utan att bli yr och få sprängande huvudärk.

Imorgon skola 10-12 sedan snabbmöte med Allkårsstyrelsen, vi ettor ska vara med och göra reklam angående Allkårsveckan som anordnas i vår. Skoj! Sedan blir det kvart i två tåget hem till Kalleskrona. Längtar! 
 

Nej, får ont i skallen av datorn med!
SUCK, why me?

Kommentarer
Postat av: isa

Hej, tycker synd om dig!

2008-01-17 @ 13:33:26
URL: http://lillaisas.blogg.se
Postat av: isa

Haha, ja.
men nu behöver vi ju inte få det så, så det är ju tur det. Glad för er skull att det funkar!

2008-01-17 @ 13:36:53
URL: http://lillaisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0