Problem att lösa!

image122



Eftersom alla andra i bloggvärlden redan har uppmärksammat och skrivit om Heath Ledgers tragiska död ska inte jag göra det, mer än att jag tycker det är otroligt sorgligt och tragiskt! 
   Hemkommen från skolan för en stund sedan. Bra föreläsning idag. Har just ringt ett par samtal, bland annat till lycknis.se eftersom jag inte har fått mina beställda böcker ÄN och det börjar bli lite brått med tanke på att vi har en rejäl bunta att läsa i denna kursen. Men dem var på väg och utlovades att komma imorgon. Solved!

Måste även få tag på tre, alltså mobilabonnemanget Tre. Beställde som bekant en mobil med tillhörande abonnemang men har ångrat mig och skickade i fredags efter en ångerblankett som skulle ha kommit för lääänge sedan. Men icke. Returmöjligheten går ut på måndag vilket betyder att jag måste skicka mobilen snarast om den ska hinna fram, men utan ångerblankett går det inte. Vadå smart drag av Tre att slöa med utskicket för att jag inte ska hinna skicka in mobilen? Surt för mig, bra för dem. Icke solved!

Idag ska jag läsa kurslitteratur, gå till posten och baka kanelbullar :) Mums.
Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0