Ny mobil!


Haha!
Då är man 3 kund. En kille ringde mig just från 3 och trackade på mig mobil. Stoffe hade pratat med honom och bett honom ringa upp mig och tjata att jag skulle ha ny mobil :) Så med ett kanonerbjudande är jag nu nöjd. Han fick tjata och fjäska lite med mindre kostnader innan jag skulle gå med på det. Tillslut blev det:
en svart Sony Ericsson W910i för 299/månad. Lite högt månadspris kanske men jag ringer gratis till alla inom tre, och sms:ar. Gratis till alla fasta nät, hemtelefoner. Utöver det får jag förbruka 260 kr/månad till andra mobilabonnemang. Han fick fjäska lite extra med 300 gratis sms plus halverad uppstartningsavgift på mobilen, så jag är nöjd :)



image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0