Ny dag


Ny dag. Vaknade ganska så utvilad till ljudet av min uuunderbara alarmsignal. Ätit frukost nu och kollat runt på diverse bloggar. Ska snart ta tag i mitt liv och plugga lite. Vid 2 ska jag på möte och vid 3 till nya lägenheten :) Läängtar. Sedan ska jag och Maja köra min nya soffa och några flyttkartonger till nya placet. Veckan ser ut som följer:
tisdag - skola 9-12, plugg, träning
onsdag - skola 9-12, plugg, träning
torsdag - skola 9-12, plugg träning
fredag - mamma och pappa kommer och jag FLYTTAR! sedan IKEA och städning av gamla lägenheten och fix.
lördag - mamma och pappa åker hem och Stoffe kommer :)
söndag - antar att det blir plugg och fix i min NYA lägenhet

Idag är jag även måttligt glad eftersom jag ääääntligen kan börja träna. Fy tusan vad skönt! Har inte tränat sedan strax innan jullovet. Shit! Under lovet blev det endast några promenader och direkt när jag kom tillbaka till Växjö blev jag ju sjuk och har gått på pencillin ända till denna helgen. Men nu är jag på G! Gissa om jag kommer att vara död idag på muskelpasset med tillhörande plankan? Oh shit ..

Nu: djupdyk i böckerna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0