Med risk för att bli blödig

Tillbaka i Växjö efter 2 och en halv vecka. Känns lonely, efter att ha haft sällskap konstant hemma. Ni som känner mig vet att jag är en sällskapskatt ut i fingerspetsarna, vill alltid ha eller rättare sagt veta att jag kan ha någon runt omkring mig jämt. Men jag är bara löjligt tyck-synd-om-mig-ensam just nu. Går över, det vet jag! Men extra ynklig är man ju när man har ont i hals och feber med. Har klarat HELA jul och nyår utan att vara sig det minsta förkyld och så åker man på det inatt. Typiskt!

Kom i alla fall till Växjö vid 12 idag, sedan har jag, mamma och pappa varit ute och gjort ärrenden och ätit fram till för en timme sedan då de körde hem. Saknar dem redan!

Lovet hemma har varit underbart. Umgåtts mer alla och bara haft det kanonskönt. Men nu är det snart flytt, om 3 veckor och det är bara att se fram emot det. Plus ganska mycket plugg känns det som. Ska skicka in mitt pressmeddelande snart, så jag har det ur världen. Imorgon ska jag börja på debattartikeln som ska vara klar till nästa vecka. Lika bra att göra det.

Igår var det kalas hos Kajsa, som fyller 5 år idag. Stor tjej nu! Var mysigt. God mat, släkten och massa fotografering med morbrors nya superkamera. Bäst var dock när vi skulle sjunga för Kajsa och hon skulle få sin tårta med 5 ljus på. Säger bara synd att ingen filmade. För när vi sjungt och hon ska blåsa ut ljusen nyser hon rakt ut över tårtan så ljusen släcks. Var så sjukt skoj! Riktig höjdare. Haha.

Nu ska jag göra iordning det sista här från mina tunga väskor sedan slänga mig på soffan och ha Vänner-maraton. Me like!

Imorgon kör vi på med termin 2 vänner. Herregud vad det går snabbt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0