Hujedamej


Det är ingen lätt match att flytta. Jag är så trött så trött efter en hel eftermiddag med packning  och fix. Nu är alla väggar tomma från tavlor, gaderober nästintill tomma, köksskåp tomma och alla "prydnads"grejs nedplockade. Det enda som står i fönstrena är två blommor. Ser nog lite dystert ut från utsidan men det är ju bara imorgon med jag ska bo här så att säga. 2 nätter kvar i detta placet :) Lite sorgligt trots allt, detta har ju ändå varit min första "egna" bostad. Men det ska bli gööörskönt att få mitt egna.
   Nu ska jag snart hämta sista tvätten sedan ska jag nog ta kabinväskan och min bag och rulla upp till nya lägenheten och tömma lite. Packa upp det jag kan osv! Det som är kvar här får jag ta på fredag, för det använder jag fram till fredag. Enda kruxet är bara att det är ganska så mörkt i andra lägenheten så kan inte vara där så sent, hehe!

Oj har ett spindelnät i taket, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0