Hemma


Hemma på Sturkö. Invaderat av vårväder och OJ vad skönt det är. Solen lyser, fåglarna kvittarar (det man hör genom blåsten vill säga) och tulpanerna i köket luktar vår. Älskar våren! Kom kom kom snabbt nu.
  Igår var det bara slappekväll hemma. Lets dance och lite sånt. Idag detsamma. Hade velat gå ut med tjejerna ikväll men nej, min bihåleinflammation skulle inte gilla det kan jag tala om, haha.
Maja och Camilla åker till Åre idag och JAG VILL MED! Men tur säger jag att jag inte skrev upp mig på det i mitt hälsotillstånd jag har nu menar jag, puh. Kommer sakna Majis denna veckan i skolan.
   28:e ska killen som flyttar ut ur min nya lägenhet få den besiktad och jag kan förhoppningsvis få nyckeln då :) Ska bli så ofantligt skönt att få mitt egna place så ni anar inte. Bye bye 2:a hand ..

Nej nu ska jag äta en passionsfrukt! Bye

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vill inte göra dig besviken, men våren är långt borta... Fick med vårkänslor häromdagen när jag sedan kollade på koreten från förra året. Då va det snöstorm i februari. :S
Synd att du inte kan komma ikväll. Men om du har lust kan du ju alltid komma en liten runda o kolla läget. =) Puss

2008-01-19 @ 14:15:56
URL: http://zzandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0