Hejhej


Härlig söndag. Inledde dagen med en skön promenad med Sanna. Prat och skratt. Sedan hem och käkade frulle och tog det lugnt i några timmar. Läste lite kurslitteratur innan det bar iväg på fotboll. Maja spelade i tipshallen och vi var givetvis på plats som hejarklack. Vad annars? 
  Sedan blev det donken. Härlig avslutning på en annars så fet helg, Nu hemma igen för lite slapp.
Sedan eventuell solning innan film. Skönt att vara lediga imorgon med. Men imorgon klockan 2 är det möte med Allkårstidningen, så då ska jag dit. Sedan ska jag få min nya lägenhetsnyckel vid 3, lääängtar!

Det var allt för nu! Bye

Kommentarer
Postat av: Isa

Jo, det har du nog iofs rätt i. Jag har
faktiskt ingen aning, fick bara höra det
av en klasskompis. Tack för tipset!

2008-01-27 @ 19:47:20
URL: http://lillaisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0