Hej


Sitter här med en bunke popcorn och dricker pärondricka. Lyxigt!
Tog mig i kragen innan och tog en välbehövligt varm dusch och skrubbade mig ordentligt. Känner mig liiite fräshare nu i alla fall. Borde även ta tag i packningen med, minipackningen. Har lovat mamma att ta en liten väska denna helgen. I know, jag överpackar ALLTID. I jul hade jag två gigantiska väskor med mig plus kasse. Tror ni jag använde allt? Haha, inte ens hälften. Sjukligt ..
 Så det blir min lilla rosa adidasbag tror jag, eventuellt min Diane von Fursteberg weekendbag. Men den känns fööör pytte!

Nej back to handbollen!

Kommentarer
Postat av: madde

jag blir o¨xå rädd när ajg tänker på det, hahah, gick igenom en sådan klunga, hahah, IGENOM, hahah skrev som fan, som militärer när de sprang

2008-01-17 @ 22:07:52
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0