God morgon!



Näst sista morgonen i denna lägenheten. Haha jag börjar bete mig som jag gjorde de sista dagarna i USA. Då var allt jag gjorde "då är det sista gången jag gör detta ... " Börjar göra samma här :)
  But it feels good. Har god tid på mig idag känner jag. Klockan är bara kvart över och jag ska inte gå förren närmare 9 så jag kan ta det lugnt nu känner jag. Efter föreläsningen ska jag nog inom lägenheten och sätta på kyl och frys så jag kan börja flytta över lite saker dit. Sedan blir det packning och städning för resten Men kvar att packa är bara köket :) 
 
Ha en underbar dag!
Lägger in lite bilder på "gamla" lägenheten. Tänk på att möblerna (säng, soffa, tvbänk, barbord, soffbord och bord i köket) inte är mitt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0