Fru doktor!


Efter seminariet idag fick jag nog ( seminariet gick bra med för den delen ) så jag traskade till campushälsan. Varit så jäkla förkyld i två veckor nu och den akuta strålningen och huvudvärken jag fick i går kväll var droppen. Väl på campushälsan fick jag ta blodprov, tempen och kolla hals osv. Har åkt på bihåleinflammation. Nej men gud vad roligt. Inte så konstigt att jag blivit varm som en bastu så fort jag gått 10 meter eller snuvat igenom nätterna.
  Imorgon ska jag till doktorn igen för att konstatera till 100 procent att det är bihåleinflammation. Doktorn ska tydligen göra någon lasergrej över ansiktet för att kolla var jag är tjock inne i skallen. Usch!
Hoppas jag blir bra snart. Med lite antibiotika hoppas jag på att jag slipper denna skiten ..

Hon ordinerade mig mycket vila till imorgon så nu ska jag lägga mig och kolla tv. Sedan sova!

Jag säger som morbror Kylling:
Tack för kaffet!
( det var väl du som sa det? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0