Fix!


Ny dag!
Har just varit på Ica med Emelie och skaffat banankartonger. Så nu kan jag så smått börjar knöla ner allt eftersom.
Har tvättstugan med så jag är riktigt i fixar tagen idag. Ska även läsa min grupps debattartiklar så jag kan opponera duktigt imorgon. Osis bara att inte Adelina skickat sin till mig, jag är huvudopponent på hennes. Aaaack så synd, haha. Eller inte.
   Kommer hem i helgen! Fredag. Hoppas på att kunna ta ett tidigt tåg eftersom vi slutar runt 12 antar jag. Sedan hem til Växjö igen på måndag blir det nog.
Måste även bestämma mig angående min nya mobil jag fick igår. Det löser sig! Det gör det alltid ..

Nej back to fixartagen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska du till Anna på lördag? =)

2008-01-15 @ 17:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0